Play that Christmas music, white boy!

Aproape în fiecare an, artiştii şi pseudoartiştii dau lumii cel puţin un cântec de Crăciun. Şi după atâtea colinde şi cântece de Crăciun, majoritatea fleoşcăite şi reîncălzite, iată un cântec de Crăciun care nu respectă reţeta clasică cu care majoritatea oamenilor e obişnuită. Bob Dylan a făcut o mişcare neaşteptată lansând un album cu cântece de Crăciun, veniturile de pe urma acestui proiect urmând a fi donate în totalitate unor organizaţii caritabile – Feeding America în SUA, Crisis în Regatul Unit, şi World Food Programme -. Albumul a fost privit cu scepticism la început, dar în cele din urmă a fost lăudat, în special pentru sound-ul său proaspăt şi modern. Şi, cum spunea un critic, „proiectul ăsta demonstrează cât potenţial şi câtă viaţă există încâ în aceste melodii clasice, şi totodată cât de mult au reuşit alţi artişi să le măcelărească”. Aşa că, play that Christmas music, Bobby boy!

BOB DYLAN – Must Be Santa:

Recent am mai descoperit câteva cântece de sezon, destul de interesante şi care să fie aşa, mai pe gustul meu. Vă invit să le ascultaţi aici.

DAVE MATTHEWS – Christmas Song:

DIDO – Christmas Day

EELS – Christmas Is Going To The Dogs:

4 Responses to Play that Christmas music, white boy!

  1. Vera spune:

    incearca si ron sexsmith – maybe this christmas. Sigur ti-ar placea! 😀

  2. Vera spune:

    si daca esti mai deprimat de craciun, ben folds – lonely christmas eve e buna!

    • ykroh spune:

      asta o ştiu, apare şi pe coloana sonoră a How The Grinch Stole Christmas, o am şi eu, tocmai am ascultat-o şi eu, şi şi eu zic la fel. şi-mi place, e jazzy, e specială. cât despre cealaltă, nu o ştiu, dar… I’m on it! 😀

  3. Vera spune:

    pai.. cred ca de la tine o am! :)) acum imi dau seama..

Lasă un răspuns

