Top filme vizionate în 2014

Top filme 2014

Se zice că viața e ceea ce se întâmplă în timp ce ești ocupat să-ți faci planuri. Eu tind să cred că zicala asta se aplică și în cazul listelor și în cel al topurilor de filme. Și, cum niciodată nu e prea târziu pentru o listă, mi-am făcut datoria de cinefil și am întocmit mai jos un top al filmelor mele favorite, vizionate în 2014. Un astfel de top nu e alcătuit doar din producțiile cinematografice care mi-au lăsat o primă impresie foarte bună, dar și din cele care au rămas cu mine pe tot parcursul anului. Filme de care îmi amintesc de fiecare dată când sunt întrebat în legătură cu un film bun, și cărora le-ar sta chiar foarte bine pe raftul meu cu DVD-uri.

Dar ce face ca un film să fie bun, sa fie valoros în viziunea mea? Ei bine, e vorba de acele filme care mă inspiră, mă învață, mă educă, mă poartă în locuri inedite, mă provoacă, sau chiar mă motivează; cele care reușesc să aibă un considerabil impact emoțional și cu care reușesc să stabilesc o legătură oarecum intimă. Filmele care rămân cu mine și la care continui să mă gândesc ore bune și chiar zile după vizionare. Acele filme care mă fac să mă gândesc „eu ce aș face dacă aș fi în situația respectivă?” Filmele pe care doresc sa le revăd chiar și pentru simplul motiv că poate mi-a scăpat ceva la prima vizionare. Filmele care mă intrigă, mă surprind, cele care reușesc să-mi ofere o doză bună de divertisment… Și uite așa, lista de motive poate continua. Ce ți-e și cu listele astea…

The Grand Budapest Hotel
Dawn of the Planet of the Apes
Interstellar
Predestination
Gone Girl
Fury
Chef
Penguins of Madagascar
Guardians of the Galaxy
Edge of Tomorrow
Snowpiercer
Godzilla
Rush
Dallas Buyers Club
The Wolf of Wall Street
Nebraska
Smashed
Before Sunrise / Before Sunset / Before Midnight

Care sunt filmele care te-au încântat pe tine cel mai mult anul trecut? Pe care le-ai mai vedea și a doua oară și ori de câte ori ai avea ocazia? Ce face ca un film sa fie valoros în opinia ta?

»Top filme vizionate în 2016

»Top filme vizionate în 2015

»Top filme vizionate în 2013

Lasă un răspuns

